TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE A SERVICIILOR BLUE LAGOON CLEAN

CAPITOLUL 1: APLICABILITATE

Art. 1.1. Prin utilizarea serviciilor SC Blue Lagoon Clean SRL sunteti de acord cu Termenii si Conditiile de utilizare a serviciilor SC Blue Lagoon Clean SRL, acord considerat a fi acceptat in momentul plasarii unei comenzi, fie la punctele de lucru, fie prin serviciul de colectare si livrare gratuita.

Art. 1.2. Continutul prezentului document se poate schimba, fara a fi necesara o informare prealabila.

Art. 1.3. Inainte de a utiliza serviciile SC Blue Lagoon Clean SRL cititi prezentul document.

Art. 1.4. Prezentul document este afisat vizibil pentru informare atat la punctele de lucru, cat si pe site-ul companiei ( www.blchq.ro ).

CAPITOLUL 2: PLATI

Art. 2.1. Toate preturile practicate de SC Blue Lagoon Clean SRL contin TVA.

Art. 2.2. Preturile practicate sunt cele afisate, in loc vizibil, in toate punctele de lucru sau pe site-ul companiei www.blchq.ro.

Art. 2.3. Preturile standard afisate se adreseaza tuturor clientilor, cu exceptia celor care beneficiaza de unul din cele 3 (trei) tipuri de abonamente puse la dispozitia clientilor nostri.

Art. 2.4. Desi politica de preturi a companiei SC Blue Lagoon Clean SRL este una unitara, pot sa apara diferente de pret, de la un punct de lucru la altul, aspect datorat ofertelor promovate de fiecare punct de lucru.

Art. 2.5. Politica de preturi a SC Blue Lagoon Clean SRL se poate schimba oricand fara a fi necesara o noficare prealabila.

Art. 2.6. Ofertele lunare / saptamanale / zilnice pot sa difere de la un punct de lucru la altul. Daca un punct de lucru beneficiaza de o anumita oferta, oferta respectiva se adreseaza strict punctului de lucru unde este afisata.

Art. 2.6.1. Ofertele nu se cumuleaza.

Art. 2.7.1. SC Blue Lagoon Clean SRL nu presteaza servicii cu plata dupa efectuarea operatiunii  de curatare sau calcare. Plata serviciilor solicitate se efectueaza in monentul predarii articolelor spre procesare.

Art. 2.7.2 Exceptie de la Art. 2.7.1. fac clientii care acceseaza serviciile noastre ONLINE si cei care solicita Serviciul de Colectare & Livrare GRATUITA, care vor plati pretul serviciilor comandate la momentul returnarii articolelor, dupa procesare.

Art. 2.8. Confirmarea preturilor se face exlusiv de catre personalul de la receptie, personalul de la Call Center sau accesand pagina noastra web www.blchq.ro .

Art. 2.8.1. Soferii companiei nu sunt in masura sa furnizeze informatii legate de preturi sau duratata de procesare. Aceste informatii sunt furnizate de personalul de la Call Center, in momentul preluarii comenzii.

Art. 2.9. Confirmarea preturilor se poate face si telefonic, de catre personalul de la receptie sau personalul de la Call Center, in momentul receptionarii comenzii.

Art. 2.10. Clientii care achizitioneaza Abonamente PREPEAY, vor face plata in avans, in functie de tipul de abonament  pentru care opteaza ( PREMIUM, REGULAR, CLASSIC ) acesta fiind si principiul datorita caruia beneficiaza de REDUCERILE aferente fiecarui abonament in parte, respectiv 30% REDUCERE pentru Abonamentul PREMIUM, 20% REDUCERE pentru Abonamentul REGULAR si 10% REDUCERE pentru Abonamentul CLASSIC.

Art. 2.11. In momentul in care clientul depaseste creditul disponibil, acesta are obligatia sa isi reinoiasca Abonamentul, cu unul de o valoare egala sau mai mare comparativ cu Abonamentul avut anterior.

Art. 2.11.1. In cazul clientilor cu Abonament, care nu mai au credit sau au datorie, companie poate opta sa ii furnizeze serviciile in continuare sau nu, in functie de decizia interna.

Art. 2.11.2. In cazul clientilor cu Abonament, care nu mai au credit sau au datorie, toate serviciile furnizate, se presteaza “FARA GARANTIE”, in conditiile in care serviciul nu era achitat.

Art. 2.11.3. In momentul in care clientul depaseste creditul disponibil acesta nu poate achita doar diferenta, decat in momentul in care doreste sa renunte la Abonament, iar in aceasta situatie, la diferenta se va adauga 30%.

Art. 2.12. Indiferent de motiv NU se poate solicita returnarea banilor platiti pentru serviciile achizitionate, prezente sau viitoare ( cum este cazul Abonamentelor ).

Art. 2.13. Perioada de valabilitate a Abonamentelor este de 1 an, de la momentul emiterii bonului fiscal care atesta achizitionarea serviciului.

 

CAPITOLUL 3: Flux de lucru

Art. 3.1. SC Blue Lagoon Clean SRL va colecta de la clienti urmatoarele date, in vederea furnizarii serviciilor de curatatorie: nume si prenume, numar de telefon mobil, adresa de email.

Art. 3.2. Lipsa informatiilor mentionate la art. 3.1. duce la imposibilitatea prestarii serviciilor oferite.

Art. 3.3. Pentru a identifica clientul personalul de la receptie va solicita acestuia numele si prenumele si/sau numarul de telefon.

Art. 3.4. Numarul de telefon al clientului poate fi folosit pentru: comunicari verbale si/sau scrise cu privire la comanda plasata, dar si pentru informari comerciale.

Art. 3.5. Adresa de mail a clientului este folosita pentru: confirmarea preluarii comenzii predate spre curatare, informare cu privire la statusul comenzii, confirmarea ridicarii comenzii, identificarea articolelor predate spre curatare, numarul articolelor predare spre curatare, observatii despre starea articolelor predate spre curatare, alte informatii despre comanda, dar si pentru informari comerciale.

Art. 3.5.1. Clientul are obligatia sa verifice conformitatea informatiilor inscrise in mailul de confirmare a preluarii comenzii, imediat dupa primirea acestuia, iar in cazul in care sunt neconcordante, va informa personalul de la receptive sau va trimite un mesaj scris la adresa contact@blchq.ro. Aplicatia companiei genereaza automat mailurile de confirmare, imediat dupa preluare comenzii si nu este raspunzatoare de intarzierile provocate de eventualele intarzieri in livrarea emailului catre client.

Art. 3.6. Clientul poate solicita sa nu primeasca informari comerciale, atat pe telefon, cat si pe email prin trimiterea unui mesaj la adresa contact@blchq.ro in care sa mentioneze numarul de telefon si adresa de email la care nu doreste a primi informari comerciale.

CAPITOLUL 4: RECEPTIONAREA ARTICOLELOR / COLECTAREA ARTICOLELOR / PREDAREA ARTICOLELOR

Art. 4.1. Etichetarea articolelor de catre personalul de la receptie se va face, in concordanta cu fisa postului, astfel incat materialul sa nu fie afectat.

Art. 4.2. In cazul articolelor care nu permit acest lucru, etichetarea se va face astfel incat materialul sa fie cat mai putin afectat

Art. 4.3. Receptionarea articolelor la oricare din punctele de lucru ale SC Blue Lagoon Clean SRL, se va face in urmatoarele conditii: verificarea atenta a articolelor astfel incat sa acestea sa nu prezinte urme de uzura, deteriorare, pete fixate, pete neidentificate de catre client, pete invechite ( mai vechi de 1 saptamana ), sau orice alt aspect care nu corespunde cu forma de la momentul achizitiei articolului, situatie in care toate aceste aspecte for fi mentionate pe fisa de comanda, iar clientul accepta cele semnalate si ESTE DE ACORD CU PROCESAREA ARTICOLELOR PE RASPUNDEREA PROPRIE. Daca clientul nu accepta cele semnalate, nu va lasa spre procesare articolele.

Art. 4.3.1. Fisa de comanda se transmite pe emailul clientului, iar in situatia in care cele semnalate in scris nu corespund cu articolele predate sau starea acestora, clientul trebuie sa trimita o notificare, pe adresa de mail a companiei contact@blchq.ro  Termenul de rapuns este de 2 ore de la primirea fisei de comanda pe email. Dupa acest termen comanda va intra in procesare.

Art. 4.3.2. Toate accesoriile detasabile de la articolele predate spre curatare, vor fi pastrate de catre client. Daca clientul solicita curatarea acestora, curatarea se va face fara garantie, iar predarea lor spre curatare se va evidentia pe fisa de comanda transmisa pe mail. Clientul are obligatia de a verifica prezenta acestora pe fisa de comanda, iar orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Art. 4.4. Receptionarea articolelor de la clientii care beneficiaza de serviciul de colectare si livrare gratuita, se va face de catre soferi, care nu vor eticheta articolele, dar le vor prelua in saci, fiecare comanda individual, iar acestia vor fi etichetati cu numarul comenzii, pentru a evita situatiile, putin probabile, in care comenzile pot fi incurcate.

Art. 4.5. Etichetarea articolelor de la clientii care beneficiaza de serviciul de colectare si livrare gratuita, se va face de catre peronalul de la receptie, dupa receptionarea comenzii de la soferi, iar clientul va fi informat pe adresa de mail cu privire la idenficarea articolelor, a numarului acestora, dar si eventuale mentiuni ce tin de starea acestora ( deteriorari, rupturi, mentiuni, etc. ). In situatia in care cele semnalate in scris nu corespund cu articolele predate sau starea acestora, clientul trebuie sa trimita o notificare, pe adresa de mail a companiei contact@blchq.ro. Termenul de rapuns este de 2 ore de la primirea fisei de comanda pe email. Dupa acest termen comanda va intra in procesare.

Art. 4.6. Clientii care beneficiaza de serviciul de colectare si livrare gratuita pot solicita soferilor o nota de constatare pentru articolele predate spre curatare, dar incadrarea si verificarea acestora se va face conform art. 4.5.

Art. 4.7. In momentul receptionarii articolelor de la clienti, in oricare punct de lucru al SC Blue Lagoon Clean SRL, acestia vor primi urmatoarele documente: 1 ( un ) bon fiscal, iar pe adresa de mail va primi fisa de comanda, iar pe acesta va fi mentionata marcuta / marcutele de identificare a articolelor predate spre procesare, dar si alte informatii relevante cu privire la comanda.

Art. 4.8. Clientul va ridica comanda identificandu-se cu numele si prenumele si/sau numarul de telefon si/sau cu fisa de comanda primita pe mail. In urma predarii comenzii, clientului i se va trimite un email de confirmare ridicare comanda. Clientul va ramane in posesia bonului fiscal, conform prevederilor legale in vigoare.

Art. 4.9. Preluarea unui articol de la client, articol care a fost dat RETUR, se face astfel: personalul de la receptive va inregistra o noua comanda cu valoare 0 in care va mentiona numarul articolelor preluate retur, tipul articolelor preluate retur, motivul returului si va mentiona la rubrica observatii “RETUR”. Clientul va primi pe mail o notificare in acest sens.

Art. 4.9.1. Predarea unui articol catre client, care a fost dat retur, se va face in aceleasi conditii de la Art. 4.8.

Art. 4.10. Clientul are obligatia sa verifice, in momentul ridicarii comenzi, atat numarul articolelor ridicate, cat si calitatea serviciului prestat. Orice reclamatie ulterioara NU va fi luata in considerare.

Art. 4.10.1. In situatia in care clientul nu este multumit de calitatea serviciului prestat, acesta are obligatia de a lasa articolul respectiv la punctul de lucru al societatii, pana la verificarea situatiei.

Art. 4.11. Receptionarea articolelor de la clientii care beneficiaza de Abonamente se va face, in urma identificarii clientului, in aplicatia interna de gestiune a clientilor, in care se va tine evidenta comenzilor, a articolelor aduse, a preturilor, cat si a creditului ramas.

Art. 4.12. Predarea articolelor catre clientii care beneficiaza de  Abonamente se va face conform art. 4.8.

Art. 4.13. Termenul maxim de predare al articolelor este de 3 zile, fara ziua preluarii. Acest termen se poate modifica, aspect care va fi comunicat clientului prin afisare la punctele de lucru si/sau pe site.

Art. 4.14. Exceptie de la art. 4.13. fac urmatoarele articole: rochii de mireasa ( 7 zile ), articole din piele naturala / sintetica ( 7 zile ), articole din blana naturala / sintetica ( 7 zile ), palarii, sepci, genti, ghiozdane, covoare, incaltaminte, sau articole asimilate acestora ( 7 zile ), care necesita un timp mai mare de procesare.

Art. 4.15. Verificarea cantitativa a produselor, cat si calitatea serviciilor prestate, se va face la momentul predarii articolelor catre client, orice reclamatie viitoare NU va fi luata in considerare.

Art. 4.16. Articolele care nu sunt ridicate de client in termen de 45 de zile de data predarii lor spre curatare sau de 30 de zile de la momentul informarii clientului cu privire la ridicare comenzii, pot fi distruse sau donate catre institutii caritabile.

CAPITOLUL 5: PROCESAREA SI INGRIJIREA ARTICOLELOR

Art. 5.1. Pentru a ne asigura de cea mai buna ingrijire a articolelor predate de clienti spre curatare / calcare, etichetele de procesare vor fi respectate intocmai.

Art. 5.2. Daca clientul insista pentru curatarea unui articol, desi specialistul companiei, sau eticheta de procesare, nu recomanda procedura de curatare indicata de client, in acest caz procesarea articolelor se va face pe RASPUNDEREA CLIENTULUI, aspect care va fi mentionat pe fisa de comanda.

Art. 5.3. Compania SC BLUE LAGOON CLEAN SRL nu isi asuma responsabilitatea in cazul deteriorarii articolelor carora le lipsesc / nu sunt lizibile etichetele de procesare, in acest caz curtarea / calcarea se va face pe RASPUNDEREA CLIENTULUI.

Art. 5.3.1. In cazul articolelor carora le lipsesc etichetele de procesare, acest fapt va fi mentionat in fisa de comanda.

Art. 5.4. Articolele se proceseaza fie in incinta punctelor de lucru unde sunt predate spre procesare, fie in alte centre de procesare.

Art. 5.6. Scoaterea petelor este posibila in majoritatea cazurilor, in urmatoarele conditii: identificarea sursei petei, identificarea perioadei de timp in care articolul a fost patat.

Art. 5.7. Scoarerea integrala a petelor nu este posibila in toate cazurile, iar aplicarea cu insistenta a anumitor substante poate duce la deteriorarea tesaturii.

Art. 5.8. Reprocesarea articolelor, din libera initiativa a SC BLUE LAGOON CLEAN SRL, se poate face de maxim 3 ori, cu atentie, astfel incat tesatura sa nu fie deteriorata.

Art. 5.9. Clientul poate solicita reprocesarea articolelor, iar SC BLUE LAGOON CLEAN SRL poate aproba aceasta solicitare, situatie in care pe fisa de comanda va scrie “RETUR”.

Art. 5.10. Daca in urma procesului de curatare / reprocesare clientul nu este multumit de rezultatul obtinut si considera ca articolul a fost deteriorat, poate depune o cerere de despagubire si poate beneficia de Serviciul Asigurat 100%, dupa depunerea documentelor necesare, documente ce vor fi puse la dispozitia clientilor de personalul de la receptie. Aprobarea cererii de despagubire tine de compania de asigurare, cu care compania SC BLUE LAGOON CLEAN SRL are contract de asigurare.

Art. 5.11. Articolele predate clientului vor fi ambalate, cu exceptia covoarelor, in folie de protectie. Aceasta folie nu va fi folosita in scopul depozitarii pe termen lung, deoarece poate deteriora materialele. Scopul foliei este strict pentru protectia pe timpul transportului.

Art. 5.12. Orice sesizare cu privire la comenzi se va face exclusiv pe adresa contact@blchq.ro .

CAPITOLUL 6: SERVICIUL ASIGURAT 100%

Art. 6.1. Serviciul Asigurat 100% este un serviciu prin care clientii SC BLUE LAGOON CLEAN SRL beneficiazea de asigurarea articolelor aduse spre curatare / calcare in cazul, putin probabil, al deteriorarii accidentale, in urma procesului de curatare / calcare. Exceptiile de la serviciul asigurat sunt prezentate in cadrul acestui document.

Art. 6.2. Serviciul Asigurat 100% se adreseaza clientilor SC BLUE LAGOON CLEAN SRL, cu exceptia clientilor care beneficiaza de serviciul de colectare si livrare gratuita.

Art. 6.3. Urmatoarele articole sunt excluse de la Serviciul Asigurat 100%: articole total sau partial din piele naturala / sintetica, blana naturala / sintetica, palarii, sepci, genti, perne, pilote, paturi, perdele, draprii, incaltaminte, sau articole fara etichete de procesare sau etichete deprocesare ilizibile, articole uzate, articole deteriorare, articole patate sau articole decolorate. Toate aceste articole se curata pe RASPUNDEREA CLIENTULUI.

Art. 6.4. Pentru a putea beneficia de Serviciul Asigurat 100% si a deschide un dosar de dauna, clientul trebuie sa prezinte urmatoarele documente personalului de la receptie: Cerere despagubire, in dublu exemplar, care trebuie sa contina datele de identificare ale clientului, numele, prenumele, CNP-ul, data predarii articolului spre curatare si locatia, data ridicarii articolului, data constatarii daunei, pretentiile clientului cu privire la suma solicitata, indicarea unui cont IBAN personal; Bonul fiscal; Copie CI; Factura/Bon actizitie articol/e deteriorat/e, iar in cazul in care acestea din urma nu sunt disponibile, clientul trebuie sa prezinte o Declaratie din care sa reiasa datele de identificare, locul din care articolul/ele deteriorat/e au fost achizitionate, cand au fost achizitionate si pretul platit.

Art. 6.4.1. Termenul de depunere al dosarului de dauna este de 5 zile de momentul constatarii daunei, iar dosarul de poate depune la punctul de lucru sau se poate trimite scanat pe email la adresa contact@blchq.ro.

Art. 6.5. Aprobarea dosarului de dauna poate dura maxim 30 de zile de la depunerea tuturor documentelor solicitate de Asigurator. In cazul aprobarii cererii de despagubire, plata se va efectua in maxim 30 de zile de la momentul aprobarii.

Art. 6.6. Prima optiune a clientului in remedierea oricarei probleme ce tine de un articol deteriorat, este serviciul asigurat, pus la dispozitie de companie.

CAPITOLUL 7: PIERDEREA ARTICOLELOR

Art. 7.1. In procesul de curatare SC BLUE LAGOON CLEAN SRL depune toate eferoturile in procesarea articolelor pentru a evita situatia, putin probabila, in care unul sau mai multe articole sunt pierdute, din cauza neglijentei sau din cauza furtului, atat din punctele de lucru cat si din autovehiculele de transport. Pentru a evita astfel de situatii, toti clientii trebuie sa verifice articolele predate de personalul de la receptie sau soferilor, in momentul predarii lor. Orice reclamatie ulterioara NU va fi luata in considerare.

Art. 7.2. In cazul ,putin probabil, al pierderii unui / unor articol / e din vina companiei, clientul beneficiaza de Servicilul Asigurat 100%.

CAPITOLUL 8: BUNURI PERSONALE

Art. 8.1. Clientul va verifica ca hainele predate spre procesare, inainte de predarea lor, sa nu contina bani, bijuterii, obiecte de valoare, obiecte atasate articolelor sau orice alt obiect care nu face parte din articolul respectiv, iar orice pretentie cu privire la acestea asupra SC BLUE LAGOON CLEAN SRL, NU va fi luata in considerare. Desi compania SC BLUE LAGOON CLEAN SRL nu isi asuma responsabilitatea in astfelde situatii, daca reprezentatii companiei vor gasi astfel de obiecte in articolele predate spre curatare / calcare, vor anunta clientul in vederea recuperarii lor.

Art. 8.2. In situatia in care clientul nu verifica ca articolele predate spre curatare sa nu aiba obiecte care pot deteriora materialul, compania este absolvita de orice responsailitate.

CAPITOLUL 9: REPROCESAREA ARTICOLELOR

Art. 9.1. Orice articol predat spre curatare este inspectat de multiple ori astfel: la predarea articolului / articolelor spre curtare / calcare de presonalul de la Receptie, pentru verificare, care daca constata ceva anunta atat clientul cat si personalul de la Operare utilaje / Predetasare, dupa care personalul de la Calcare anunta personalul de la Utilaje / Receptie, daca un articol nu corespunde normelor calitative impuse de conducerea SC Blue Lagoon Clean SRL, astfel incat compania sa se asigure de rezultate exceptionale.

Art. 9.2. Trebuie mentionat faptul ca, exista posibilitatea ca petele sa nu iasa in totalitate, desi compania SC Blue Lagoon Clean SRL, va depune toate eforturile in scoaterea petelor, fara a deteriora materialul.

CAPITOLUL 10: PROTECTIA DATELOR

Art. 10.1. Datele personale solicitate de SC Blue Lagoon Clean SRL au urmatoarele scopuri: numele si prenumele ( pentru a identifica clientul ), numarul de telefon ( pentru a identifica clientul, pentru a informa clientul clientul cu privire la urmatoarele: momentul in care comanda este procesata si poate fi ridicata, cererea acceptului de procesare al prduselor atunci cand acesta nu este mentionat pe bonul de comanda, sau pentru a trimite informari cu privire la promotiile pe care compania le desfasoara ), adresa de email ( pentru informare cu privire la articolele predate spre curatare, pentru statusul comenzii, pentru informare cu privire la momentul in care comanda este procesata si poate fi ridicata, pentru confirmarea ridicarii comenzii, dar si pentru informari comerciale ).

Art. 10.2. Datele colectate de SC BLUE LAGOON CLEAN SRL  nu vor fi dezvaluite nici unui alt tert, decat in scopurile ce tin de indeplinirea serviciilor solicitate a fi prestate sau in situatiile prevazute de lege.

CAPITOLUL 11: CLAUZE FINALE

Art. 11.1. Prin plasarea unei comenzi clientul este de acord cu “Termeni si conditii de utilizare a serviciilor Blue Lagoon Clean”, iar la prezentul document se va face referire in relatia cu clientul, asiguratorul, sau cu orice autoritate a statului.

Privacy Policy Settings