TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE A SERVICIILOR BLUE LAGOON CLEAN
CAPITOLUL 1: APLICABILITATE
Art. 1.1. Prin utilizarea serviciilor SC Blue Lagoon Clean SRL sunteti de acord cu Termenii si Conditiile de utilizare a serviciilor SC Blue Lagoon Clean SRL, acord considerat a fi acceptat in momentul emiterii bonului fiscal, iar ca masura suplimentara personalul de la receptie poate solicita semnatura clientului pe fata bonului nefiscal, denumit generic BON DE COMANDA, ca semn de acceptare a conditiilor prevazute in “Termeni si conditii de utilizare a serviciilor SC Blue Lagoon Clean SRL”.
Art. 1.2. Continutul prezentului document se poate schimba, fara a fi necesara o informare prealabila.
Art. 1.3. Inainte de a utiliza serviciile SC Blue Lagoon Clean SRL cititi prezentul document.
CAPITOLUL 2: PLATI
Art. 2.1. Toate preturile practicate de SC Blue Lagoon Clean SRL contin TVA.
Art. 2.2. Preturile practicate sunt cele afisate, in loc vizibil, in toate punctele de lucru sau pe sitelul companiei www.blchq.ro.
Art. 2.3. Preturile standard afisate se adreseaza tuturor clientilor, cu exceptia celor care beneficiaza de unul din cele 3 (trei) tipuri de abonamente puse la dispozitia clientilor nostri.
Art. 2.4. Desi politica de preturi a companiei SC Blue Lagoon Clean SRL este una unitara, pot sa apara diferente de pret, de la un punct de lucru la altul, aspect datorat ofertelor promovate de fiecare punct de lucru.
Art. 2.5. Politica de preturi a SC Blue Lagoon Clean SRL se poate schimba oricand fara a fi necesara o noficare prealabila.
Art. 2.6 Ofertele lunare / saptamanale / zilnice pot sa difere de la un punct de lucru la altul, sau pot sa nu se aplice.
Art. 2.7.1. SC Blue Lagoon Clean SRL nu presteaza servicii cu plata dupa efectuarea operatiunii  de curatare sau calcare. Plata serviciilor solicitate se efectueaza in monentul predarii articolelor spre procesare.
Art. 2.7.2 Exceptie de la Art. 2.7.1. fac clientii care acceseaza serviciile noastre ONLINE si cei care solicita Serviciul de Colectare & Livrare GRATUITA, care vor plati pretul serviciilor comandate la momentul predarii articolelor, dupa procesare.
Art. 2.8. Soferii vor informa, la cerere, cu privire la preturile practicate. Confirmarea preturilor se face de catre personalul de la receptie, sau accesand pagina noastra web.
Art. 2.9. Confirmarea preturilor se poate face si telefonic, de catre personalul de la receptie, in momentul receptionarii comenzii.
Art. 2.10. Clientii care achizitioneaza Abonamente PREPEAY, vor face plata in avans, in functie de tipul de abonament  pentru care opteaza ( PREMIUM, REGULAR, CLASSIC ) acesta fiind si principiul datorita caruia beneficiaza de REDUCERILE aferente fiecarui abonament in parte, respectiv 30% REDUCERE pentru Abonamentul PREMIUM, 20% REDUCERE pentru Abinamentul REGULAR si 10% REDUCE pentru Abonamentul CLASSIC.
Art. 2.11. In momentul in care clientul depaseste creditul disponibil, acesta are obligatia sa isi reinoiasca Abonamentul, cu unul de o valoare egala sau mai mare comparativ cu Abonamentul avut anterior.
Art. 2.12. Indiferent de motiv NU se poate solicita returnarea banilor platiti pentru serviciile achizitionate, prezente sau viitoare ( cum este cazul Abonamentelor ).
CAPITOLUL 3: RECEPTIONAREA ARTICOLELOR / COLECTAREA ARTICOLELOR / PREDAREA ARTICOLELOR
Art. 3.1. Etichetarea articolelor de catre personalul de la receptie se va face, in concordanta cu fisa postului, astfel incat materialul sa nu fie afectat.
Art. 3.2. In cazul articolelor care nu permit acest lucru, etichetarea se va face astfel incat materialul sa fie cat mai putin afectat, solicitandu-se acceptul verbal al clientului pentru zona in care vor fi capsate marcutele de identificare.
Art. 3.2.1. In cazul articolelor care contin parti detasabile, cum ar fi glugile, cordoanele, etc., acestea fie vor fi pastrate de client, fie vor fi procesate la cererea clientului, situatie in care vor fi etichetate individual, iar existenta lor va fi mentionata pe bon.
Art.3.3. Receptionarea articolelor la oricare din punctele de lucru ale SC Blue Lagoon Clean SRL, se va face in urmatoarele conditii: verificarea atenta a articolelor astfel incat sa acestea sa nu prezinte urme de uzura, deteriorare, pete fixate, pete neidentificate de catre client, pete invechite ( mai vechi de 1 saptamana ), sau orice alt aspect care nu corespunde cu forma de la momentul achizitiei articolului, situatie in care toate aceste aspecte for fi mentionate pe bonul nefiscal, denumit generic BON DE COMANDA, prin alicarea spampilei, care descrie toate aspectele de mai sus, pe spatele bonului de comanda, iar clientul semneaza pentru cele semnalate si ESTE DE ACORD CU PROCESAREA ARTICOLELOR PE RASPUNDEREA PROPRIE.
Art. 3.4. In cazul clientilor ONLINE, articolele nu vor fi etichetate de soferi, dar vor fi colectate in saci, fiecare comanda individual, iar acestia vor fi etichetati, pentru a evita situatiile, putin probabile, in care comenzile pot fi incurcate.
Art. 3.5. Daca exista neconcordante intre articolele descrise in documentul NOTA DE CONSTARE si articolele aduse de sofer, clientul va fi informat despre aceasta si se va solicita acceptul de procesare, prin SMS. Lipsa unui raspuns prin SMS va duce la procesarea articolelor pe RASPUNDEREA CLIENTULUI. Termenul de raspuns prin SMS este de 1 ora.
Art. 3.6. In momentul receptionarii articolelor de la client, in oricare punct de lucru al SC Blue Lagoon Clean SRL, acestia vor primi urmatoarele documente: 1 ( un ) bon fiscal si 1 ( un ) bon nefiscal, denimit generic BON DE COMANDA, iar de bonul de comanda va fi capsata marcuta / marcutele de identificare a articolelor predate spre procesare.
Art. 3.7. Pe fata bonului de comanda clientul va semna, in semn ca a citit si insusit TERMENII SI CONDITIILE DE UTILIZARE A SERVICIILOR SC BLUE LAGOON CLEAN SRL, iar daca sunt mentiuni cu privire la articolele receptionate, se va aplica stampila pe spatele bonului nefiscal, denumit generic BON  DE COMANDA, unde clientul va semna si va accepta PROCESAREA PE RASPUNDEREA CLIENTULUI pentru articolele predate spre procesare.
Art. 3.8. Clientul va ridica comanda pe baza prezentarii bonului nefiscal, denumit generic BON DE COMANDA, care in urma predarii comenzii, va ramane in posesia SC BLUE LAGOON CLEAN SRL. Clientul va ramane in posesia bonului fiscal, conform prevederilor legare in vigoare.
Art. 3.9. Predarea unui articol catre client, articol care a fost dat RETUR, se face in aceleasi conditii de la Art. 3.8.
Art. 3.10. Clientul are obligatia sa verifice, in momentul ridicarii comenzi, atat numarul articolelor ridicate, cat si calitatea serviciului prestat. Orice reclamatie ulterioara NU va fi luata in considerare.
Art. 3.11. Receptionarea articolelor de la clientii care beneficiaza de Abonamente se va face, in urma identificarii clientului, pe baza de formular tipizat, completat in dublu exemplar, in care se va tine evidenta articolelor aduse, a preturilor, cat si a creditului ramas.
Art. 3.12. Predarea articolelor catre clientii care beneficiaza de  Abonamente se va face , in urma identificarii clientului, pe baza inmanarii comenzii si a formularului tipizat in original, personalul de la receptie avand obligatia sa treaca pe tipizatul care ramane in poseia noastra urmatoarele: “Ridicat comanda in data de __/__/____, nume semnatura”.
Art. 3.13. Termenul de predare al articolelor este de 24/48 ore, in functie gradul de incarcare al fiecarui punct de procesare. Acest termen se poate modifica, aspect care va fi comunicat verbal clientului de catre personalul de la receptie.
Art. 3.14. Exceptie de la Art. 3.13. fac clinetii ONLINE si clientii care beneficiaza de Serviciul de Colectare & Livrare GRATUITA, in cazul acestora termenul de livrare va fi stabilit de comun acord cu personalul de la receptie, cat si urmatoarele articole: rochii de mireasa ( 5 zile ), articole din piele naturala / sintetica ( 5 zile ), articole din blana naturala / sintetica ( 5 zile ), palarii, sepci, genti, ghiozdane, covoare, incaltaminte, sau articole asimilate acestora ( 5 zile ).
Art. 3.15. Verificarea cantitativa a produselor, cat si calitatea serviciilor prestate, se va face la momentul predarii articolelor catre client, orice reclamatie viitoare NU va fi luata in considerare.
CAPITOLUL 4: PROCESAREA SI INGRIJIREA ARTICOLELOR
Art. 4.1. Pentru a ne asigura de cea mai buna ingrijire a articolelor predate de clienti spre curatare / calcare, etichetele de procesare vor fi respectate intocmai.
Art. 4.2. Daca clientul insista pentru curatarea unui articol, desi specialistul companiei, sau eticheta de procesare, nu recomanda procedura de curatare indicata de client, in acest caz procesarea articolelor se va face pe RASPUNDEREA CLIENTULUI, aspect care va fi mentionat pe spatele bonului de comanda, pe care clientul in va semna.
Art. 4.3. Compania SC BLUE LAGOON CLEAN SRL nu isi asuma responsabilitatea in cazul deteriorarii articolelor carora le lipsesc / nu sunt lizibile etichetele de procesare, in acest caz curtarea / calcarea se va face pe RASPUNDEREA CLIENTULUI.
Art. 4.3.1. Compania SC BLUE LAGOON CLEAN SRL nu isi asuma raspunderea in cazul pierderii accesoriilor de design sau a accesoriilor de functionalitate, in urma procesului de curatare.
Art. 4.5. Majoritatea articolelor se proceseaza in incinta punctelor de lucru unde sunt predate spre procesare, cu exceptia punctelor de colectare, desi unele articole pot fi trimise in alte puncte de lucru spre procesare.
Art. 4.6. Scoaterea petelor este posibila in majoritatea cazurilor, in urmatoarele conditii: identificarea sursei petei, identificarea perioadei de timp in care articolul a fost patat.
Art. 4.7. Scoarerea integrala a petelor nu este posibila in toate cazurile, iar aplicarea cu insistenta a anumitor substante poate duce la deteriorarea tesaturii.
Art. 4.8. Reprocesarea articolelor, din libera initiativa a SC BLUE LAGOON CLEAN SRL, se poate face maxim de doua ori, cu atentie, astfel incat tesatura sa nu fie deteriorata.
Art. 4.9. Clientul poate solicita reprocesarea articolelor, iar SC BLUE LAGOON CLEAN SRL poate aproba aceasta solicitare, situatie in care pe marcuta BONULUI DE COMANDA al clientului personalul de la receptie va scrie “RETUR”.
Art. 4.10. Daca in urma procesului de curatare / reprocesare clientul nu este multumit de rezultatul obtinut si considera ca articolul a fost deteriorat, poate depune o cerere de despagubire si poate beneficia de Serviciul Asigurat 100%, dupa depunerea documentelor necesare, documente ce vor fi puse la dispozitia clientilor de personalul de la receptie. Aprobarea cererii de despagubire tine de compania de asigurare, cu care compania SC BLUE LAGOON CLEAN SRL are contract de asigurare.
CAPITOLUL 5: SERVICIUL ASIGURAT 100%
Art. 5.1. Serviciul Asigurat 100% este un serviciu prin care clientii SC BLUE LAGOON CLEAN SRL beneficiazea de asigurarea articolelor aduse spre curatare / calcare in cazul, putin probabil, al deteriorarii accidentale, in urma procesului de curatare / calcare.
Art. 5.2. Serviciul Asigurat 100% se adreseaza tuturor clientilor SC BLUE LAGOON CLEAN SRL, cu exceptia clientilor care acceseaza serviciile noastre ONLINE sau care beneficiaza de Serviciul de Colectare & Livrare GRATUITA.
Art. 5.3. Urmatoarele articole sunt excluse de la Serviciul Asigurat 100%: articole total sau partial din piele naturala / sintetica, blana naturala / sintetica, palarii, sepci, genti, perne, pilote, paturi, perdele, draprii, incaltaminte, sau articole fara etichete de procesare sau etichete deprocesare ilizibile, articole uzate, articole deteriorare, articole patate sau articole decolorate. Toate aceste articole se curata pe RASPUNDEREA CLIENTULUI.
Art. 5.4. Pentru a putea beneficia de Serviciul Asigurat 100% si a deschide un dosar de dauna, clientul trebuie sa prezinte urmatoarele documente personalului de la receptie: Cerere despagubire, in dublu exemplar, care trebuie sa contina datele de identificare ale clientului, numele, prenumele, CNP-ul, data predarii articolului spre curatare si locatia, data ridicarii articolului, data constatarii daunei, pretentiile clientului cu privire la suma solicitata, indicarea unui cont IBAN personal; Bonul fiscalCopie CIFactura/Bon actizitie articol/e deteriorat/e, iar in cazul in care acestea din urma nu sunt disponibile, clientul trebuie sa prezinte o Declaratie din care sa reiasa datele de identificare, locul din care articolul/ele deteriorat/e au fost achizitionate, cand au fost achizitionate si pretul platit.
Art. 5.4.1. Pentru a putea beneficia de Serviciul Asigurat 100% clientul trebuie sa prezinte documentatia de la Art. 5.4. in termen de maxim 5 zile de la ridicarea comenzii, depasirea acestui termen duce la imposibilitatea deschiderii unui dosar de dauna.
Art. 5.5. Aprobarea dosarului de dauna poate dura maxim 30 de zile de la depunerea tuturor documentelor solicitate de Asigurator. In cazul aprobarii cererii de despagubire, plata se va efectua in maxim 30 de zile de la momentul aprobarii.
Art. 5.6. DACA CLIENTUL RENUNTA SA ACCESEZE SERVICIUL ASIGURAT 100%, CA PRIMA OTIUNE IN REMEDIEREA ORICAREI PROBLEME CE TINE DE STAREA UNUI ARTICOL, PRIN CARE ESTE DESPAGUBIT, IN CAZUL PUTIN PROBABIL, AL DETERIORARII UNUI ARTICOL, ACESTA RENUNTA LA ORICE ALTA OPTIUNE DE SOLUTIONARE A PROBLEMEI, INCLUSIV RECLAMATIE LA A.N.P.C. SAU INSTANTA DE JUDECATA.
CAPITOLUL 6: PIERDEREA ARTICOLELOR
Art. 6.1. In procesul de curatare SC BLUE LAGOON CLEAN SRL depune toate eferoturile in procesarea articolelor pentru a evita situatia, putin probabila, in care unul sau mai multe articole sunt pierdute, din cauza neglijentei sau din cauza furtului, atat din punctele de lucru cat si din autovehiculele de transport. Pentru a evita astfel de situatii, toti clientii trebuie sa verifice articolele predate de personalul de la receptie sau soferilor, in momentul predarii lor. Orice reclamatie ulterioara NU va fi luata in considerare.
Art. 6.2. In cazul ,putin probabil, al pierderii unui / unor articol / e din vina companiei, clientul beneficiaza de Servicilul Asigurat 100%.
CAPITOLUL 7: BUNURI PERSONALE
Art. 7.1. Clientul va verifica ca hainele predate spre procesare, inainte de predarea lor, sa nu contina bani, bijuterii, obiecte de valoare, obiecte atasate articolelor sau orice alt obiect care nu face parte din articolul respectiv, iar orice pretentie cu privire la acestea asupra SC BLUE LAGOON CLEAN SRL, NU va fi luata in considerare. Desi compania SC BLUE LAGOON CLEAN SRL nu isi asuma responsabilitatea in astfelde situatii, daca reprezentatii companiei vor gasi astfel de obiecte in articolele predate spre curatare / calcare, vor anunta clientul in vederea recuperarii lor.
CAPITOLUL 8: REPROCESAREA ARTICOLELOR
Art. 8.1. Orice articol predat spre curatare este inspectat de multiple ori astfel: la predarea articolului / articolelor spre curtare / calcare de presonalul de la Receptie, pentru verificare, care daca constata ceva anunta atat clientul cat si personalul de la Operare utilaje / Predetasare, dupa care personalul de la Calcare anunta personalul de la Utilaje / Receptie, daca un articol nu corespunde normelor calitative impuse de conducerea SC Blue Lagoon Clean SRL, astfel incat compania sa se asigure de rezultate exceptionale.
Art. 8.2. Trebuie mentionat faptul ca, exista posibilitatea ca petele sa nu iasa in totalitate, desi compania SC Blue Lagoon Clean SRL, va depune toate eforturile in scoaterea petelor, fara a deteriora materialul.
CAPITOLUL 9: PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Art.9.1. Datele personale solicitate de SC Blue Lagoon Clean SRL au urmatoarele scopuri: numele si prenumele ( pentru a identifica clientul ), numarul de telefon ( pentru a informa clientul clientul cu privire la urmatoarele: monetul in care comanda este procesata si poate fi ridicata, cererea acceptului de procesare al prduselor atunci cand acesta nu este mentionat pe bonul de comanda, sau pentru a trimite informari cu privire la promotiile pe care compania le desfasoara ).
Art. 9.2. Datele colectate de SC BLUE LAGOON CLEAN SRL  nu vor fi dezvaluite nici unui alt tert, decat in situatiile prevazute de lege.
CAPITOLUL 10: CLAUZE FINALE
Art. 10.1. Acceptarea “Termenilor si conditiilor de utilizare a serviciilor Blue Lagoon Clean” se face in momentul emiterii bonului fiscal sau prin semnarea bonului nefiscal, denumit generic BON DE COMANDA, in momentul predarii articolelor spre procesare, iar la prezentul document se va face referire in relatia cu clientul, asiguratorul, sau cu orice autoritate a statului.

Privacy Policy Settings